فروش سوالات کنکور ، سوالات کنکور امسال لو رفته! و حرف هایی شبیه این که دائم به گوش دانش آموزان می رسه! چقدر این اخبار درسته ؟ آیا واقعا سواله لو میره ؟ سوالها رو انقدر علنی می فروشن و کسی جلوشون رو نمی گیره ؟

 

فروش سوالات کنکور ، سوالات کنکور امسال لو رفته! این که سوال ها یه زمانی لو رفته ، با توجه به تصویر بالا غیر قابل کتمان هست . اون زمان دادگاه گسترده ای تشکیل شد . بعضی از دبیران و مشاوران و موسسات و کامندان سازمان سنجش و… محکوم و زندانی شدن . بعضی به طور موقت ممنوع و التدریس شدن. البته خیلی ها هم معروف شدنو معروفتر!!! اما حالا چی باز سوالها لو میره؟

فروش سوالات کنکور

فروش سوالات کنکور ، سوالات کنکور امسال لو رفته!

از روز اولی که بچه ها شروع می کنن به درس خوندن ، بچه های قوی نگران هستن سوالات لو بره حق اونا ضایع بشه. بچه هایی هم که حال و حوصله ی درس خوندن ندارن و دنبال راه میانبر هستن دنبال این هستن ببینن که امسال فروش سوالات کنکور هست یا نه ؟ زورشون میرسه سوال بخرن یا نه؟ اصلا سوالا واقعی هستن یا نه سوالا تقلبی هستن.تو سایت های مختلف کامنت ها رو می خوندم جالب بود:

آره بابا هر سال فروش می ره همسایه ی ما هم می خواست بخره!
پارسال می گفت یکی رایگان گذاشته تو اینستاگرام و ۳۰۰۰ تا ویو که خورده برداشته
سوالهای عمومی رو تو یه کانال تلگرامی دیدم اما باور نکردم . رفتم سر جلسه دیدم همون ها بوده!
یکی از فامیلهای ما یه سری از درس ها رو خریده بود چهل ملیون اما رفته دانشگاه همه اش مشروط می شه

و از این حرف ها که همه اش می شنویم . نمی دونیم چقدر درسته . چون بازار شایعه هم تو ایران خیلی داغه. تا اینجا می دونیم که سال ۸۳-۸۴ خیلی ناجور فروش رفته بود و اون ماجرایی که تو قسمت بالا توضیح دادم.

الان هم فروش سوالات کنکور هست؟

مسئولین که با قدرت می گن نه!! اما سوال فروش ها که همه اعتقاد دارن به جایی وصل هستن و سوال اصلی رو میارن! کلید می دن و… اون زمان که سوال می فروختن من یادمه یکی نصفه شب دو روز مونده به کنکور دانشگاه آزاد،  به من زنگ زدن که نمی شناختمش. گفت :فلانی تو شاگرد زیاد داری دانش آموزات رو معرفی کن سوال دارم ۳۰۰ هزار تومان . فردا تو قرنطینه می مون باباشون چک می ده و روز کنور اگه سوال درست بود پاس می کنه! من اول فکر کردم شوخیه. بعد کنکورز معلوم شد با خیلی ها تماس گرفته و کلی شاگرد جمع کرده و انگار سوالهاش درست بوده. اما بن نظر من الان همچین اتفاقی دیگه نمی افته. شاید تقلب های ریز بشه ( که عادی شده برامون) اما به این گستردگی بعیده!!!! هر چند نمیشه منکر ورود بی ضابطه ی بعضی ها به دانشگاه شد!!!

نظر شما چیه؟ در این مورد چی شنیدین ؟ یا با کسی که سوال خریده باشه برخورد داشتین؟ راست می گن؟

فروش سوالات امتحانات نهایی ، سوال امتحانات نهایی یکی از مشکلات سال های اخیر دانش آموزان و آموزش و پرورش است. این خرید و فروش چند ساله مد شده . هر چند که قبل تر ها هم وجود داشت.

فروش سوالات امتحانات نهایی ، سوال امتحان نهایی تضمینی این روزها افراد فرصت طلب از موقعیتی برای کسب درآمد استفاده می کنن.

فروش سوالات امتحانات نهایی ، سوال امتحان نهایی تضمینی

یه روز سوال امتحان نهایی می فروشن . یه روز کارنامه و مدرک دیپلم و… خلاصه از آب گل آلود ماهی می گیرن.از چند هفته مونده به امتحانات نهایی کانال های تلگرامی و اینستاگرامی کارشون را شروع می کنن. اونهایی که می خوان یه شبه موفق بشن و حوصله ی انجام کارهای یه ذره سخت ندارن هم به سرعت جذب می شن.

اما قیمت چنده؟

راستش قیمت ها متفاوته. از ۲۰ – ۳۰ هزار تومن شروع میشه تا … هرکی می خواد بگه کلاهبردار نیست و سوالهاش تضمینی هستن، قیمت بالاتری میده. همه هم می گن ما درست می گیم. فروش سوالات امتحانات فقط ما!!! فروش سوالات امتحانات نهایی به صورت صددرصد تضمینی!!!

اما آیا راست می گن؟

هر چند همیشه اداره ی آموزش و پرورش این موضوع را شایعه می دونه ، اما واقعیت چیز دیگری است. سوالات واقعی امتحانات نهایی به بیرون از حوزه ها می رسه!!! اما همه ی اونهایی که ادعا می کنن سوالات امتحان نهایی دارن راست نمی گن. بعضی ها با نرم افزارهای ادیت و تایپ سوال الکی درست می کنن و می فروشن. اول باید پول بریزی بعد صبح امتحان سوال را برات می فرستن. یه سری واقعا سوال ها را دارن و می فروشن !واقعا دارن!

ازکجا سوالها بیرون میاد؟

تجربه ی این سالها نشون می ده این سوالات عمدتا توسط عوامل تکثیر به بیرون درز پیدا می کنه.آموزش و پرورش قبلا سوالها را به صورت سی دی به مدارس و حوزه ها می فرستاد. اما الان ساعت ۷/۳۰ صبح به حوزه ارسال میشه و بعد از اون رمز باز کردن سوالها میاد .اداره می گه امنیت برقراره. اما خُب سوالها که بیرون میاد. گفتن پلیس فتا هم پیگیری می کنه ( راست می گن ) اما باز فروش سوالات امتحانات نهایی وجود داره.
شرط معدل و تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور هم مزید بر علت شده. سوال فروشی روتق بگیره. عده ای سودجو سود ببرن. بچه درس خونها سر خورده بشن. بچه تنبل ها امیدوار بشن. بازار شایعات داغ بشه و…

نظر شما درمورد فروش سوالات امتحان نهایی چیه ؟ چیزی در این مورد شنیدید؟ چیزی می دونید؟ پایین این پست بنویسید
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها